Click

Friday 7 November 2014

BSN prudential....Pilihan ku sekeluarga... Anda bila lagi...

Tahun 2014 agak bermakna buat aku... Tahun ni aku mula berjinak-jinak dengan dunia Insuran... Sudah tentu pilihan aku BSN Prudential.... "Takaful"...  Ya... Itu yang paling penting... Patuh syariah... Sebelum ni... macam2 Insuran aku ambil... Tapi hati merasai ada kekurangan... dan tiada ketenangan... Sehinggalah pada tahun 2013 seorang sahabat telah mencadangkan dan memperkenalkan kepadaku satu plan yang komprehensif.... Inilah yang dinamakan sahabat... Berkongsi sesuatu yang baik kepada rakannya... 

Pada aku... Plan yg dicadangkan ni menarik. Aku tak lepas peluang... Sementara masih sihat... Aku signup... Bila lagikan... Kalau dah ada penyakit, mana2 syarikat Insuran pun tak nak terima... Jadi.. Inilah masanya... Terima kasih pada sahabat yang memperkenalkan aku pada BSN prudential...

Connection Aku dengan BSN Prudential tak berakhir setakat itu... Kerana keyakinan ku dengan mu BSN Prudential... Maka aku tanamkan azam untuk menyedarkan kawan2 betapa pentingnya insuran "takaful"... dalam kehidupan.... Sekiranya ada budget lebih... agihkan la sedekit lebihan untuk memilikinya... Tak rugi... 3 dalam 1... Bukan setakat protection, malah medical card dan investment pun ada... Ya... Keyakinan ku semakin kuat... Akhirnya aku dengan sepenuh hati turut serta menjadi agen BSN Prudential... dan Alhamdullilah... anak2 juga  akhirnya memiliki polisi di bawah BSN prudential...

Bagi aku polisi ni penting sbb makin lama kos rawatan makin meningkat... Ya.. Memang betul semua orang nak kan kesihatan yang baik.. tapi kita tak tahu apa yang tersurat dan tersirat di kemudian hari.. Manusia hanya merancang... Tapi tuhan yang menentukan... manalatau satu hari kita memerlukan budget yang besar untuk membiayai kos rawatan... Masatula takaful ni benar2 membantu... Mana nak cekau duit time tu... Apalagi... Plan takaful ni la..... Tak payah pening2... Saya dah... Anda bila lagi... Segeralah untuk memiliki polisi... Hubungi saya jika ingin memilikinya... 


No comments:

Post a Comment